افتتاح هشتمین نمایشگاه گل و گیاه و نخستین جشنواره اقوام ایرانی در گیلان

خورشیدی از راه اندازی هشتمین نمایشگاه گل و گیاه و نخستین‌جشنواره اقوام ایرانی در گیلان خبر داد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حامد خورشیدی»امروز(۱۷ مهر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشتمین نمایشگاه گل و گیاه و ادوات باغبانی و اولین جشنواره اقوام ایرانی عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گیلان دایر شد.

مجری هشتمین نمایشگاه گل و گیاه و ادوات باغبانی و اولین جشنواره اقوام ایرانی با بیان اینکه ۸۰ شرکت کننده در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: غرفه داران از ۱۵ استان کشور در این رویداد شرکت کرده اند و علاوه بر گل و گیاه و ادوات باغبانی، سوغات، هدایا و صنایع دستی استان ها را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.


وی افزود: ۳۰ درصد از شرکت کنندگان نمایشگاه از استان گیلان هستند و در ورودی نمایشگاه یک سیاه چادر نیز برپا شده است.


خورشیدی ادامه داد: یکی از مهمترین دستاوردهای برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در این نمایشگاه، ارتقای آشنایی و اتحاد بین قوم های مختلف کشور است.


مجری نمایشگاه گل و گیاه و جشنواره اقوام ایرانی در گیلان تصریح کرد: آشنایی مردم با آداب و رسوم و آیین های سنتی استان های کشور از دیگر اهداف این نمایشگاه است.


خورشیدی با بیان اینکه این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی گیلان واقع در جاده رشت _ تهران برپا شده است، خاطر نشان ساخت: علاقمندان می توانند تا ۲۲ مهر از ساعت ۱۶ تا ۲۲ عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.  

کد خبر 1222074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha