استکبار جهانی آرامش ملی را هدف قرار داده است/ ضرورت توزیع عادلانه آب

نادرالاصلی با اشاره به اتفاقات اخیر کشورمان گفت: استکبار جهانی با توطئه و تبلیغات رسانه ای غرب آرامش ملی را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، مجید نادرالاصلی امروز یکشنبه(17 مهرماه) در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر اصفهان به اتفاقات اخیر اشاره کرد و اظهارداشت: دنیا غرب با محوریت استکبار جهانی آرامش مردم ایران و امنیت نیروهای نظامی و امنیتی را هدف قرار داده تا اینگونه به اهداف شوم خود برسد.

 

عضو شورای شهر اصفهان افزود: استکبار جهانی با توطئه و تبلیغات رسانه ای غرب آرامش ملی را هدف قرار داده و نیروی انتظامی به عنوان ارکان اصلی نظام را مورد خدشه و چهره مردمی آن را تخریب می کند.

 

وی ادامه داد: هفته نیروی انتظامی فرصتی شد تا از تلاش ها و رشادت های این یگان نظامی برای تامین امنیت کشورمان تقدیر و فعالیت های آنان را به تصویر کشیده شود.

 

نادرالاصلی با بیان اینکه مردم دوستدار نظام و کشور هستند، تصریح کرد: پیگیری مطالبات عمومی جامعه از جمله معیشت وظیفه همه نمایندگان مردم و مسئولان بوده و باید برای خدمت به مردم کار کرد.

 

وی به میلاد حضرت رسول(ص) اشاره کرد و گفت: پیامبر اسلام منجی خوبی ها و منشا هدایت بشر برای دستیابی به تعالی و مقام عالی پیشرفت بوده و پروردگار عالم به واسطه آن حضرت خوبی و فضائل را به جامعه بشری بشارت دادند.

 

ضرورت توزیع عادلانه آب

عضو شورای شهر اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود به روز زاینده رود و مشکلات خشکی این رودخانه اشاره کرد و اذعان داشت: این رود به دلیل سو مدیریت و بذل و بخشش بدون برنامه منابع آبی خشک شده و گاهی آب در آن رها می شود.

 

وی بر ضرورت توزیع عادلانه آب برای حق آبه داران و بهره برداران در استان های مختلف تاکید کرد و اذعان داشت: برخی بیش از سهم خود برداشت کرده و بعضی هم مثل شرق اصفهان بی بهره می مانند و اینگونه مدیریت بی انصافی است.

 

نادرالاصلی خاطرنشان کرد: کاهش بارندگی منطقی بوده اما در توزیع آب هم باید همین منطق رعایت شود تا اینکه به میزان مساوی سهم آب کم شود نه اینکه برخی از حق آبه داران مثل اصفهان و سهم محیط زیست به صفر برسد و در استان های دیگر کشت درختان به راحتی و بدون کاستی انجام گیرد.

 

وی با بیان اینکه مدیریت شهری به همراه مسئولان استانی مطالبه مردم را دنبال می کند، تصریح کرد: پروژه انتقال آب یکی از موضوعات مهم و اساسی استان بوده و با بهره گیری ظرفیت های دانش بنیان انجام شود.

کد خبر 1222080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha