بهره گیری حداکثری از ظرفیت مردم لازمه حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی است

لکزایی گفت: از جمله مهم ترین بایسته ها در راستای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور، بهره گیری حداکثری از ظرفیت و توان مردم است.

شریف لکزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان  قم با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: از جمله مهم ترین بایسته ها در راستای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور، بهره گیری حداکثری از ظرفیت و توان مردم است.

 

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: مردم دارای جایگاه و نقش بسیار مهمی در نظام جمهوری اسلامی هستند کما این که با نگاهی به رهنمودهای امام و رهبری نیز به خوبی به این مساله پی می بریم.

 

 

لکزایی افزود: اگر امروز مسئولان در پی حل و یا کاهش مشکلات فرهنگی، اجتماعی و به ویژه اقتصادی هستند می بایست بر اساس اصول مصرح قانون اساسی و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری از ظرفیت و توان مردم حداکثر استفاده را داشته باشند.

 


وی همچنین گفت: به لطف الهی ما در کشور از حیث منابع نیروی انسانی در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم چه آن که جوانان تحصیل کرده، توانمند و غیور بسیاری در کشورمان به فعالیت می پردازند که بهترین پشتوانه برای رشد و توسعه کشور و غلبه بر مشکلات به شمار می روند.

 


این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: آن چه مهم است این که ما باید قدر این فرصت ها و نعمت هایی که داریم را بدانیم و با تکیه بر توان داخلی و البته تعامل مطلوب با دنیای خارج به دنبال حل مشکلات به خصوص در عرصه اقتصادی باشیم.

کد خبر 1222156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha