راه‌اندازی و افتتاح بیمارستان رازی ایلام ضروری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با توجه به نیازهای درمانی استان، راه‌اندازی و افتتاح بیمارستان رازی ایلام ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  «جاسم محمدی» ظهر روز دوشنبه در جلسه کمیته راه اندازی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام، ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای همکاران در راستای راه اندازی و افتتاح بیمارستان رازی؛ به لزوم تسریع در روند بهره‌برداری این بیمارستان تاکید و راه اندازی گام به گام آن را از برنامه‌های دانشگاه عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی بیمارستان، تمامی همکاران به شایستگی عمل نموده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزینه‌های نگهداری بیمارستان رازی قبل از راه اندازی و افتتاح، حدود یک میلیارد تومان است که تسریع در روند افتتاح این هزینه‌ها را کاهش خواهد داد.

 

محمدی افزود: بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و شهید مصطفی خمینی ایلام با توجه به قدمت بالای ساخت، بار درمانی زیادی را در طول سال تحمل می‌کنند که با افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان رازی، بخش بزرگی از این بار درمانی کاسته خواهد شد و این بیمارستانها با فراغبال بیشتری خدمات‌دهی خواهند داشت.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: یکی دیگر از مزایا و محاسن افتتاح بیمارستان رازی و در مدار خدمت‌رسانی قرار گرفتن آن، جلوگیری از عزیمت بیماران به استان‌های برخوردار برای دریافت خدمات درمانی است که قطعاً رضایتمندی هرچه بیشتر جامعه را در پی خواهد داشت.

 

محمدی یادآورشد: برخی از بیمارستان‌های تابعه دانشگاه آموزشی درمانی هستند و با توجه به مشکل قدمت بالای آنان، مقوله‌های درمانی و آموزشی آنان با چالش مواجه است. لذا با راه‌اندازی و افتتاح بیمارستان رازی، مقوله آموزش دانشجویان در بیمارستان‌های آموزشی به صورت مطلوب‌تری دنبال خواهد شد.

 

در ادامه نیز دکتر مرادی معاون درمان و دکتر شوهانی معاون توسعه و دکتر دشتی معاون غذا و دارو دانشگاه در سخنانی ضمن تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در خصوص تامین امکانات و تجهیزات بیمارستان، تامین نیروی انسانی، امکانات، تاسیسات مورد نیاز، اخذ پروانه بهره‌برداری، مسائل دارویی و داروخانه‌ بیمارستان و....؛ از زحمات و خدمات ارزشمند اعضای کمیته راه اندازی بیمارستان رازی تقدیر و تشکر کردند.

 

گفتنی است که در ادامه این جلسه مدیران ستادی دانشگاه و مدیران ستادی معاونت‌ توسعه و مسئولان بیمارستان رازی نیز به تشریح عملکرد حوزه کاری خود در خصوص راه‌اندازی این بیمارستان پرداختند.

کد خبر 1222247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha