ساماندهی  منطقه زلزله زده خوی در اولویت قرار گیرد

رئیس مجلس شورای اسلامی بااشاره به نزدیک بودن فصل سرما گفت: مسئولان اجرایی ووزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوطه ساماندهی منطقه زلزله زده خوی را در اولویت قرار دهند تا امور ساماندهی شده و اعتبارات تخصیص داده شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌ محمدباقر قالیباف در ادامه جلسه علنی امروزسه شنبه(۱۹مهر)  مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع زلزله 5.6 ریشتری خوی باید موضوعی را مطرح کنم؛ در دو سال گذشته این دومین زلزله‌ای بود که در این منطقه اتفاق افتاده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جا دارد از وزیر کشور، بهداشت و درمان، بنیاد مسکن و مسئولان هلال احمر تشکر کنم که حضور به موقع و خوبی داشتند، با توجه به اینکه  نزدیک فصل سرما و زمستان هستیم و هوا در آن منطقه سرد است، از این رو مسئولان اجرایی و مسئولان وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مربوطه این موضوع را در اولویت قرار دهند تا امور ساماندهی شده و اعتبارات تخصیص داده شود.

وی خاطر نشان کرد:  همچنین مدارس، خانه‌های بهداشت و منازل مردم باید احیا شوند، از این رو همکاران در کمیسیون عمران و نمایندگان آن منطقه هم باید موضوع ساماندهی منطقه را پیگیری کنند.

کد خبر 1222551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha