اربعین ضامن پیشرفت انقلاب اسلامی است

سردار شاکرمی با بیان اینکه اربعین ضامن پیشرفت انقلاب اسلامی است، گفت: اربعین یک گفتمان است و نباید این حرکت متوقف نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، سردار «جمال شاکرمی» صبح امروز(۱۹ مهر) در مراسم تقدیر از دست اندرکاران و فعالان اربعین حسینی در استان ایلام، اظهار کرد: امروز ایلام سربلند است، دست مردم و دست اندرکاران اربعین را می بوسم، مدیران استان در اربعین امسال جهادی عمل کردند.

 

وی با اشاره به اینکه فقط بخشی از تلاش‌ها در اربعین جلوی دوربین قرار می‌گیرد چراکه نگاه جهادی در اربعین وجود داشت، افزود: اربعین یک کار سیستمی است، همه پای کار بودند، تردد بیش از سه میلیون نفر از مرز مهران نشان می‌دهد همه مدیران استان پای کار بودند.

 

سردار شاکرمی تصریح کرد: اربعین ضامن پیشرفت انقلاب اسلامی است، یکی از علل دشمنی همین مسئله اربعین است، اربعین یک گفتمان است، نباید این حرکت متوقف نشود، بخشی مهمی از اربعین، مسئله امنیت است.

 


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: تلاش شبانه روزی برای تامین امنیت اربعین توسط نهادهای مختلفی امنیتی و انتظامی انجام شده است و چهار برابر آدم‌هایی که در مهران بود، غذا پخت شده است.

 

وی ابراز کرد: ایلام را کوچک نکنیم، ساعت‌ها باید در مورد اربعین حرف زد، مردم و مسئولان با تمام وجود کار کردند. دشمن وقتی اربعین و پیشرفت‌های کشور را دید، حوادث اخیر کشور را به وجود آوردند.

 

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه با حضور نیروهای امنیتی و انتظامی، تحرکات ضدانقلاب خنثی شد، خاطرنشان کرد: تمام کسانی که به آن سوی مرزها می‌روند و به ضد انقلاب می‌پیوندد، حتماً زیر خط آتش قرار می‌گیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان یک فرمانده نظامی به خانواده های ایلامی عرض می کنم، هیچ خانواده ای ایلامی اجازه ندهد بچه هایشان به آنسوی مرز بروند چون در معرض آتش ما هستند، ما حیفمان می آید کسی گول بخورد و به آنطرف مرز برود و در امان نباشد، خانواده ها حواسشان باشد، این عظمت جمهوری اسلامی است، برخی ها که شیطنت کردند فک کردند ایران مثل سوریه است ایران ریشه در تاریخ دارد و مردم پای کار است.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد:‌ ما به گروه‌های تجزیه طلب و ترروریستی چون کومله اجازه نمی دهیم به مردمان ما تعرض کنند/ ما اجازه نمی دهیم جاهلیت مدرن بیاید و برای ما تعیین تکلیف کند، ما برای جوانانمان ناراحت هستیم، مردممان را دوست داریم و در کنار آنها هستیم و با تمام‌ وجود امنیت آنها را تامین می کنیم.

 

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه از همه مردمان، زن، مرد و کوچک و بزرگ و همه اقشار که در اربعین پای کار بودند تشکر می کنم، یادآور شد: وظیفه دولت سنگین است هم باید کار کند و هم به انتقادات گوش دهد.

 

 

 

 

کد خبر 1222585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha