هوشیاری رسانه در برابر جنگ رسانه ای دشمن ضورتی انکارناپذیر است

الهی، با اشاره به اینکه امروز دشمنان جنگ فرهنگی و رسانه ای علیه کشور راه اندازی کرده اند، گفت: در این راستا هوشیاری رسانه ضرورتی غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، «یحیی الهی»، امروز(19مهر)، در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره پلیس، رسانه و امنیت در خرم‌آباد اظهارداشت: اقتدار ایران نتیجه زحمات اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس و پس از آن در میادین مختلف علیه دشمن است.

 

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در حوزه رسانه، شهدای بسیاری تقدیم انقلاب شده است و الگو هستند، افزود: اصحاب رسانه در پاسداری از ارزش های اسلامی رسالت سنگینی بر دوش دارند و حافظان نظام اسلامی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه جانفشانی رزمندگان موجب شد در سایه نظام اسلامی در آسایش زندگی کنیم، خاطرنشان کرد: امروز در برابر خانواده شهدا و ایثارگران مسؤول هستیم و باید برای حفظ و امنیت بیشتر تلاش کنیم.

 

الهی به توطئه دشمن که در فتنه اخیر حجاب و عفاف را هدف قرار داده است، اشاره کرد و گفت: دشمنان جنگ با احکام خدا را آغاز کرده‌اند، این جنگ باطل است، بیشترین انتظار در جنگ فرهنگی بر دوش اصحاب رسانه است.

 

وی با تأکید بر اینکه دشمن جنگ رسانه و تهاجم فرهنگی علیه کشور راه اندازی کرده است و هوشیاری رسانه ضرورتی غیر قابل انکار است، تصریح کرد: رسالت جهاد تبیین در هر مکان بر دوش همگان است.

 

نیروی انتظامی همواره حافظ امنیت کشور است

 

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه عده‌ای براساس احساسات بر علیه عفت ناموس خود شعار می‌دهند، گفت: نیروی انتظامی همواره حافظ امنیت کشور خواهد بود و ماموران انتظامی از عفت ناموس کشور دفاع می‌کنند.

کد خبر 1222663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha