نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است

حجت الاسلام هاشمی، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است و آرامش و امنیت امروز ما در جامعه مرهون ضور مظلومانه و مقتدرانه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «هبت اله هاشمی»، امروز(19مهر) در نشست صمیمانه خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان،آزادگان سرافراز و رزمندگان دفاع مقدس استان لرستان با حضور سردار الهی هفته وحدت را گرامی داشت و اظهارکرد: وحدت یعنی همه زیر چتر امیرالمؤمنین هستند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: در سایه امیرمؤمنین و نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی در آرامش زندگی می کنیم و این امنیت و آرامش را مرهون حضور مقتدرانه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در جامعه هستیم .

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی که مظلومانه به شهادت می رسند، گفت: همه  ما پای انقلاب و نظام ایستاده ایم و راه شهدا را ادامه می دهیم.

 

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: امروز خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به نمایندگی از 120 هزار ایثارگر استان لرستان آمده اند تا باری دیگر وحدت را زیر چتر امیرالمؤمنین(ع) معنا کنند و ایستادگی پای آرمان های امام راحل، انقلاب و شهدا را اعلام نمایند.

کد خبر 1222706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha