«اسلام» مایه وحدت شیعه و سنی است

دهرویه گفت: آنچه مایه وحدت است در درجه اول، اسلام‌ و مبانی اسلامی بوده چرا که اسلام مایه عزت و اتحاد و برهم‌زننده ظلم و چپاول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «مهدی دهرویه» در مراسم گرامیداشت هفته وحدت اظهارکرد: امنیت یک امر سیال است و برای اینکه این امنیت پایدار بماند باید به برخی اصول اجتناب ناپذیر پایبند باشیم.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه امنیت ابعاد مختلفی دارد گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌هاست که پیام ها و فرامین اقتصادی دارند و تاکید ایشان بر درون گرایی و عدم نگاه به بیرون بوده است اما متاسفانه در سال های گذشته نگاه به بیرون وجود داشت و بسیاری از چالش های اقتصادی و معیشتی امروز ما ناشی از همین نگاه است.

 

وی بیان کرد: برخی غفلت ها و  فضای مجازی ولنگار سبب شده تا آمار برخی آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق و ... در جامعه افزایش پیدا کند.

 

دهرویه در ادامه وحدت را یکی از پایه های امنیت پایدار برشمرد و گفت: اگر می خواهیم برنامه ها و اهداف کشور محقق شود باید وحدت اقوام و مذاهب را در جامعه حفظ و تقویت کنیم.

 

وی بیان کرد: دشمن نیز تلاش می کند تا این وحدت را متزلزل کند و برای این هدف از ابزارهای مختلفی استفاده می کند.

 

معاون استاندار گلستان گفت: یکی از جاهایی که دشمن برای ایجاد تفرقه و اختلاف بدان امید بسته، تنوع قومیتی و مذهبی ماست. دشمن بغض و کینه عمیق و تاریخی نسبت به ایران و مردم آن دارد.

 

وی اظهارکرد: آنچه مایه وحدت است در درجه اول، اسلام‌ و مبانی اسلامی بوده چرا که اسلام مایه عزت و اتحاد و برهم‌زننده ظلم و چپاول است.

کد خبر 1222850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha