احداث ۲ مدرسه روستایی در «سقز» به همت خیریه «موج مهربانی» جهرم

الطافی گفت: ۲ مدرسه یک کلاسه با همکاری بنیاد خیریه «موج مهربانی» در ۲ روستای محروم شهرستان «سقز» احداث می شود.

مهرداد الطافی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: کلنگ زنی ۲ مدرسه یک کلاسه  با همکاری بنیاد خیریه «موج مهربانی» در شهرستان «سقز»، روستاهای «قشلاق قاضی» و «شقویف» با حضور جمعی از مسئولان محلی این شهرستان انجام شد.

 

مدیر عامل بنیاد خیریه «موج مهربانی» جهرم به جزییات این طرح اشاره کرد و افزود: این مدرسه در یک طبقه با زیربنای ۷۵ مترمربع فضای آموزشی کلنگ زنی شده است.

 

وی بیان کرد: این مدرسه با استفاده از اعتبارات مسئولیت اجتماعی شرکت فنی و مهندسی ساخت کسراوند با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در شهرستان «سقز» کلنگ زنی شد که  پروژه شماره ۲۱ و ۲۲ بنیاد خیریه «موج مهربانی» محسوب می شود.

 

الطافی همچنین از تفاهم نامه تکمیل پروژه ۹ کلاسه روستای «نجف آباد» در حوزه شهرستان بویراحمد شهر یاسوج خبر داد و گفت: این پروژه به متراژ هزار و ۵۶ متر مربع ساختمان آموزشی و به ارزش ۹۲ میلیارد ریال  در این روستا ساخته می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این پروژه در نیمه دوم آبان ماه سال جاری مورد بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۵۰ دانش آموز در دو شیفت صبح و عصر از این فضای استاندارد آموزشی بهرمند می شوند.

 

مدیر عامل بنیاد خیریه «موج مهربانی» عنوان کرد: این بنیاد خیریه سفیر مدرسه سازی و مدرسه یاری در کشور پنج مدرسه را در استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت صد در صد خیری و 2 مدرسه را به صورت مشارکتی به دانش آموزان مناطق محروم این استان تقدیم کرده است.

کد خبر 1222868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha