تجارب کاراگاهان آگاهی ثبت می شود/گشت ویژه جرائم خشن

سرهنگ ترکیان از گردآوری و ثبت تجارب کاراگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان برای بهره برداری دیگر کارشناسان خبرداد.

سرهنگ «حسین ترکیان« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به اقدامات پلیس آگاهی در شناسایی و کشف جرم گفت: تجربه اندوزی که صورت گرفته و با استفاده از دانش علمی این کار انجام می شود که هر یک از نیروهای این پلیس تخصصی سرمایه ای  برای آینده شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: گردآوری و ثبت تجارب کاراگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان برای بهره برداری دیگر کارشناسان انجام و این مجموعه تجارب نگاری قابل استفاده می شود.

 

وی با اشاره به موقعیت اصفهان و میزان تردد در جاده های این استان تصریح کرد: این موضوع سرقت های در حین حرکت مجرمان را افزایش می دهد که با برنامه ریزی قرارگاه سرقت شناسایی و دستگیری این دسته از سارقان انجام شده است.

به گفته سرهنگ ترکیان، اصفهان در بین دیگر استان های کشور رتبه برتر کشف جرم و سرقت را دارد که همین تجارب کاراگاهانه موثر و کاربردی می باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط اقتصادی و گاهی بی دقتی ها سرقت خرد در استان اصفهان رشد 2 درصدی در شش ماهه اول امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل داشته است.

 

فعال سازی گشت ویژه جرائم خشن

 

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با بیان اینکه جرائم خشن در این استان مدیریت شده، اذعان داشت: وقو.ع سرقت ها و جرائم مهم با نظارت های پلیس، شناسایی باندهای بزرگ و همکاری مردم کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: 90 گروه سازمان یافته مجرمانه امسال شناسایی و دستگیر شده اند که 10 درصد از آنان مجرمان جرائم خشن بودند.

سرهنگ ترکیان ادامه داد: گشت ویژه جرائم خشن در کشور را اندازی می شود که این اتفاق در پلیس آگاهی استان اصفهان هم رقم می خورد که در شناسایی و کاهش این دسته از جرم ها نقش خواهد داشت.

 

کد خبر 1223655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha