جمع آوری تمامی مدارس کانکسی استان قزوین تا پایان سال جاری

سیاهکلی گفت: تمامی مدارس کانکسی استان قزوین تا پایان اسفند ماه سال جاری جمع آوری و ساماندهی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «نقی سیاهکلی مرادی» در جلسه شورای آموزش و پرورش قزوین که امروز (شنبه ۲۳ مهر) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: در بحث ساماندهی مدارس کانکسی مقرر شد با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی از محل اعتبارات محرومیت زدایی برای روستاهای بالای ۱۰ دانش آموز تا پایان اسفند ۱۴۰۱ پیگیری لازم صورت گیرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: بر این اساس مقرر شد تا پایان اسفند ماه مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش آموز نداشته باشیم که این امر در حال انجام است.

 

وی در خصوص افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان بستری روشن است و دانشجو چهار سال در آنجا درس خوانده و متخصص شده و وارد چرخه تعلیم و تربیت می شود.

 

در ادامه مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین اظهار کرد: چهار مدرسه کانکسی بالای ۱۰ نفر دانش آموز در قزوین داشتیم که با مشارکت خیری مدرسه ای آمده شده و مهر امسال تحویل شد و سه روستای دیگر باقی مانده است که تا پایان سال براساس برنامه ریزی تحویل اموزش و پرورش می شود.

 

«ابراهیم سعادتفر» با اشاره ۲۳ پروژه نیمه تمام آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه های نیمه تمام محقق شده و ۱۵ پروژه تحویل شده و مابقی در پایان مهر و تعدادی هم اوایل آبان ماه تحویل آموزش و پرورش می شود که البته لازم است اعتبارات جامع تری برای پروژه ها دیده شود تا پروژه ها کامل تر تحویل داده شود.

 

کد خبر 1223676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha