تبیین؛ برای هدایت، استحکام حق، خویشتن داری و رفع اختلاف است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به موضوع جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: تبیین؛ برای هدایت، استحکام حق، خویشتن داری و رفع اختلاف و نیاز جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(23مهر)، در دیدار با اصحاب رسانه با اشاره به نقش رسانه در جهاد تبیین و روشنگری،  اظهارداشت: رسانه در روشنگری جامعه رسالت خطیری بر دوش دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: رسانه‌ها نقش مؤثری در حوزه آگاهی بخشی به جامعه دارند و می‌تواند امید آفرین باشد و موجب افزایش دانش فرهنگی و اجتماعی جامعه شود.

 

وی اداه داد: دادن اطلاعات، آمار از سوی رسانه موجب حرکت به سمت قله‌های رفیع فرهنگی و اجتماعی می‌شود.

 

رسانه باید اعتماد ساز باشد

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی رسانه‌ای که بتواند اعتماد مردم را جلب کند و اخبار را با سرعت و دقت به مردم برساند موفق است و رسانه باید اعتماد ساز باشد و حقایق را با مردم در میان بگذارد.

 

وی عنوان کرد: حقایق باید مبتنی بر منطق، اخلاق، کار کارشناسی و همراه با نظر سنجی از نخبگان و عموم مردم باشد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره موضوع جهاد تبیین، گفت: تبیین برای هدایت، استحکام حق، خویشتن داری، رفع اختلاف است.

 

وی به تحول در نظام مقدس جمهوری اسلامی در رابطه با حضور بانوان در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی، اجتماعی اشاره کرد و اظهارداشت: این جهاد تبیین است و همواره استمرار خواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: با روشنگری و آگاهی بخشی باید به فرزندان خود اطلاع رسانی کامل کنیم، گفت: راه اعتراض بسته نیست و نمونه آن اعتراض و مطالبات معلمان، بازنشستگان و… است.

 

رفع مشکلات استان نیازمند همدلی است

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه بر ضرورت همدلی و تقویت نظارت در حوزه‌های مختلف استان تأکید و خاطرنشان کرد: دستی از غیب نمی‌آید استان ما را بسازد، این دست باید از درون استان باشد، همه باید پای کار بیایند.

 

وی بر ضرورت نقش رسانه‌ها در رابطه با روشنگری و اطلاع رسانی در جامعه تأکید و عنوان کرد: دشمن با رفتار خودش پلیدی خودش رانشان داد، باید جامعه و جوانان را نسبت به توطئه های دشمن اگاه ساخت.

کد خبر 1223763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha