برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد

برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تاجمعه ۲۹مهر تشریح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان قم، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد.

 

بر اساس این گزارش هر روز در حرم مطهر برنامه ها با نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح آغاز می شود و در ادامه هر روز سخنرانی قبل از نماز ظهر، مداحی و قرائت زیارت‌نامه بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم شبانگاهی بعد از نماز عشا برگزار می شود.

 

مراسم قبل از ظهر حرم مطهر حضرت معصومه(س)، دوشنبه و سه‌شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدحسن رمضانی و چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر محسنی برگزار می شود و روز چهارشنبه مصادف با سالروز ورود حضرت معصومه سلام الله علیه به قم علی بهادری مداحی خواهد کرد.

 

مراسم قبل از مغرب حرم مطهر امروز یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حسین شهامت، دوشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدهادی هدایت، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم به همراه مداحی علی پیله وران و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام حائری پور و مداحی محمدرضا شمس آبادی برگزار می شود.

 

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین فرحزاد، حسینی قمی، تراشیون، رفیعی، میرباقری و احتشام کاشانی و چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب با مداحی بنی فاطمی و میرجعفری و سیدمهدی میرداماد برگزار می شود.

 

در هفته پیش رو پنجشنبه از ساعت ۶ صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای رضا ایزدی، پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای سیدمهدی میرداماد و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی آریا و قرائت دعای محمدجواد احمدی و جمعه عصر قرائت زیارت آل یاسین توسط محمدرضا شمس آبادی انجام خواهد شد.

 

کد خبر 1223965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha