موانع سر راه ایثارگران در زمینه ایجاد مشاغل خانگی برطرف شود

حجت الاسلام هاشمی، گفت: در زمینه ایجاد مشاغل خانگی انتظار می رود مدیران همکاری لازم را داشته باشند و موانع پیش روی ایثارگران در این حوزه برداشته شود و بحث تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «هبت اله هاشمی»، امروز(24مهر) در جلسه کارگروه اشتغال که در استانداری با حضور مدیران استانی برگزار شد، اظهارداشت: در مجموع 878 تعهد برای بنیاد شهید استان لرستان ایجاد شده بود که با پالایش صورت گرفته این تعهدات به 430 مورد رسیده شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: از آغاز فعالیت در این اداره 40 مورد اشتغال زایی صورت گرفته است و 22 مورد دیگر هنوز به ثبت نرسیده اند که در مجموع به 62 مورد می رسند.

 

وی مسأله سهمیه جذب حداقل 25 درصد دستگاه های اجرایی در بحث  نیروهای شرکتی را مصوبه مجلس و ابلاغیه دولت خواند و گفت: متاسفانه تاکنون هیچ دستگاهی در این زمینه اقدام نکرده است.

 

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: در زمینه تبدیل به وضعیت نیروها نیز با توجه به اینکه موانع رفع شده است اما همچنان اقدامی از سوی مسئولان در استان صورت نگرفته است.

 

وی بحث مشاغل خانگی اشاره کرد و عنوان داشت: در این زمینه نیز به علت یکسری پروسه های سنگین، ایثارگران استان نتوانستند ورود پیدا کنند و انتظار می رود موانع سر راه برداشته شود.

کد خبر 1223982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha