بیش از دو میلیارد ریال برای طرح های عمرانی شیروان هزینه شد

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: در نیمه اول سال جاری، دو میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال برای طرح های عمرانی این مرکز هزینه شد.

«جواد حشمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای ساخت سرویس بهداشتی، حمام و تعمیرات منزل افراد تحت پوشش مرکز نیکوکاری محسنین شیروان، دو میلیارد و 396 میلیون ریال از محل کمک های خیرین و مردمی هزینه شده است.

 

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان عنوان کرد: این میزان کمکی که از سوی خیرین و نیکواران شهرستان صورت گرفته برای ساخت 30 باب سرویس بهداشتی و حمام به مبلغ، 2 میلیارد و 389 میلیون ریال و یک مورد تعمیرات منزل به مبلغ، 6 میلیون و 800 هزار ریال انجام شد.

 

 

 

وی با بیان اینکه اکثر طرح های عمرانی این مرکز برای افراد نیازمند و تحت پوشش در سطح روستاها انجام می شود؛ خاطرنشان کرد: با مشارکت مردم و خیرین سال گذشته اقدامات خوبی برای ساخت سرویس های بهداشتی، حمام، تعمیر، مرمت و نوسازی منازل افراد تحت پوشش این مرکز انجام شد.

 

 

 

حشمتی اظهار کرد: همچنان کمک خیرخواهانه و خداپسندانه از سوی مردم جهت رفع بخشی از مشکلات و دغدغه های نیازمندان در بخش های مختلف در دست اجرا است.

 

 

 

وی اضافه کرد: سال گذشته با کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین فهیم این شهرستان، 20 پروژه عمرانی این مرکز به پایان رسید که این طرح های عمرانی در مناطق شهری و روستایی بوده و شامل بهسازی منزل، ایزوگام، ساخت سرویس بهداشتی، ساخت حمام و نوسازی منزل جهت حمایت و مساعدت به محرومان و نیازمندان توسط این مرکز انجام شده است.

 

 

 

حشمتی تصریح کرد: برای طرح های عمرانی صورت گرفته در مجموع، یک میلیارد و 341 میلیون ریال از محل کمک های خیرین این مرکز هزینه شده و در تلاش هستیم اقدامات خوبی در سطح روستا بین محرومان و نیازمندان صورت گیرد.

 

 

کد خبر 1224107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha