برگزاری همایش دبیران کانون های مهدویت دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه یزد

کلانتری از برگزاری همایش دبیران کانون های مهدویت دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه یزد خبر داد.

به گزارش خبنرگار خبرگزاری شبستان از یزد، کلانتری، رئیس دانشگاه یزد در نشست خبری همایش دبیران کانون های مهدویت دانشگاه های کشور در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: نخستین همایش دبیران کانون های مهدویت دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می شود و « گام دوم گام آمادگی برای ظهور » به عنوان شعار اصلی این همایش بین المللی است.

 

وی افزود: این همایش به صورت بین المللی با حضور پژوهشگران کشورهای مختلف و همچنین تعدادی از دانشجویان و دبیران دانشگاه جامعه المصطفی و دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می شود.

 

رئیس دانشگاه یزد گفت: کانون های مهدویت به عنوان تشکلی فعال در سطح دانشگاه ها هستند که این همایش می تواند شناخت خوبی از کانون به دانشجویان و دانشگاه ها ارائه کند.

 

وی ادامه داد: این همایش با حضور سخنرانان کشوری و استانی برگزار می شود و محورهای همایش دانشگاه و آرمان بزرگ انقلاب اسلامی، تمدن سازی اسلامی و رسالت های دانشگاه، انقلاب اسلامی و زمینه سازی ظهور است.

 

کلانتری بیان کرد: این همایش در روزهای 27 و 28 آبان ماه با حضور 450 نفر از کارشناسان فرهنگی و دبیران کانون های مهدویت دانشگاه های کشور برگزار می شود.

 

 

کد خبر 1224172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha