بارش‌های رگباری در راه گلستان/ احتمال آبگرفتگی معابر وجود دارد

داداشی از ورود سامانه ناپایدار و بارشی به استان گلستان در اوایل روز سه شنبه خبر داد که پیامد آن کاهش دما، بارش های رگباری و آبگرفتگی احتمالی معابر است.

«نوربخش داداشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: براساس هشدار زردی که طی روزهای گذشته صادر شد از اواخر شب دوشنبه استان تحت تاثیر سامانه ناپایدار و بارشی قرار می گیرد.

 

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: پیامدهای فعالیت این سامانه ناپایدار در استان رگبار و رعد و برق، کاهش دمای هوا و وزش موقتی باد نسبتا شدید است.

 

وی افزود: در ساعات اولیه فعالیت این سامانه شاهد بارش های پراکنده هستیم اما به مرور بر شدت بارش ها افزوده خواهد شد و در نواحی غربی و شمالشرقی استان میزان بارش ها موثرتر خواهد بود.

 

داداشی بیان کرد: در مدت فعالیت این سامانه آبگرفتگی معابر دور از انتظار نخواهد بود و دستگاه های متولی و خدمات رسان تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

 

وی گفت: با توجه به بارش باران، کاهش دما و پدیده مه غلیظ در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، رانندگان در هنگام تردد از محورهای کوهستانی احتیاط را در دستور کار قرار دهند.

 

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: از روز چهارشنبه از شدت بارش ها در استان کاسته می شود و روزهای پنج شنبه و جمعه جوی آرام بر استان حاکم خواهد بود اما از روز شنبه، سامانه ناپایدار و بارشی دیگری وارد استان خواهد شد.

 

کد خبر 1224429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha