حمله صهیونیست ها به محافظان زن هنگام تلاوت قرآن کریم در مسجدالاقصی

نظامیان صهیونیستی به طور وحشیانه به محافظان زن در حال قرائت قرآن در مسجدالاقصی حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی پیوسته از محافظان مسجدالاقصی هراس دارد و همین هراس باعث شده است که به بهانه های مختلف به آنان حمله می کنند و آنان را بازداشت می کنند و یا برای مدتی از ورود به مسجدالاقصی منع می کنند.

 

در همین راستا، نظامیان رژیم صهیونیستی به طور وحشیانه ای به محافظان زن مسجدالاقصی در باب السلسله در شهرک قدیمی قدس حمله کردند و همزمان صدها شهرک نشین نیز صبح روز دوشنبه وارد مسجدالاقصی شدند.

 

بخش هایی از یک فیلم منتشر شده در رسانه های محلی نشان می دهد که پلیس صهیونیستی به هنادی الحلوانی، محافظ زن در باب السلسله حمله کردند و وی در حال قرائت قرآن کریم پیش از بازداشت در کنار دیگر محافظان زن است.

 

نظامیان صهیونیستی به صورت بی رحمانه ای به محافظان چه زن و چه مرد در مسجدالاقصی حمله می کنند و آنان را مورد ضرب وشتم قرار می دهند و از ورود به مسجدالاقصی منع می کنند.

 

محافظان زن همچنین از سوی شهرک نشینان که به مسجدالاقصی حمله می کنند، مورد اهانت قرار گرفته اند و نظامیان صهیونیستی نیز در حمایت از شهرک نشینان، محافظان را با زور از مسجد بیرون کرده اند.

 

اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد: ده ها شهرک نشین نیز در این روز از سمت باب المغاربه به صحن های مسجدالاقصی حمله کردند و در بخش های مختلف آن گردش کردند.

 

 پلیس صهیونیستی برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی محدودیت گذاشتند و مانع محافظان زن و مرد زیر 50 سال به مسجدالاقصی شدند تا شهرک نشینان به بهانه اعیاد یهودی به راحتی آیین تملودی را در این مسجد انجام دهند.

 

خشونت شهرک نشینان اسرائیلی که افزایش بس سابقه ای پیدا کرده، شامل آتش زدن اموال و مساجد، پرتاب سنگ، ریشه کن کردن محصولات زراعی و درختان زیتون، حمله به خانه های آسیب پذیر ،حمله به مدارس و غیره است.

کد خبر 1224458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha