اجرای طرح «ارمغان مهر» بین دانش آموزان نیازمند

میرزایی گفت: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در راستای تحقق شعار با یاری توانمند به یاری نیازمندان، طرح ارمغان مهر را با مشارکت داوطلبان نیکوکار و خیرین این جمعیت اجرا کرد.

«شهرام میرزایی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در راستای تحقق شعار با یاری توانمند به یاری نیازمندان، طرح ارمغان مهر را با مشارکت داوطلبان نیکوکار و خیرین این جمعیت اجرا کرد.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی افزود: هدف از اجرای این طرح تامین البسه،لوازم تحریر و ارائه خدمات ویزیت رایگان به دانش آموزان کم‌برخوردار در مناطق مختلف سطح استان آذربایجان غربی بود،که با یاری داوطلبان نیکوکار و خیر استان این برنامه به خوبی در سطح استان اجرا شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در این طرح بسته های فرهنگی با ارزش ریالی ۸٫۳۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال،شامل البسه و نوشت افزار ،به همت داوطلبان و خیرین استان تامین و در مناطق کم برخوردار استان توزیع شد.

 

میرزایی گفت: بار دیگر مردم غیور و شهید پرور استان نشان دادند که در هر شرایط و هر جای به فکر هم نوعان خود بوده و دست یاری به سوی آنان دراز می‌کنند.

 

وی در پایان سخنان خود  از تمامی خیرین که به صورت داوطلبانه و عاشقانه جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی را در راستای اجرایی نمودن این طرح یاری کردن تشکر کرد و

کد خبر 1224501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha