هنر مقاومت در کشور ما ریشه دار است/ هنرمندان دلیری مردم کشورمان را به تصویر بکشند

عابدی با اشاره به برگزاری جشنواره بین المللی مقاومت گفت: اروز هنرمندان بایستی دلیر مردی های مردم کشورمان در مقابل باطل را به تصویر بکشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد امروز در مراسم افتتاحیه بخش نمایش های خیابانی و میدانی هجدهمین جشنواره بین المللی  تئاتر مقاومت گفت: خدا را شاکریم که توفیق میزبانی جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت در یزد باشیم که یکی از جشواره های اصیل با کیفیت و معتبر حوزه تئاتر است.

 

وی افزود: این جشنواره جریانی در سطح ملی و بین المللی ایجاد کرده است و موفق بوده است.

 

عابدی ادامه داد: ما میزبانی بخش خیابانی تئاتر مقاومت را بر عهده داریم که افتخاری برای ما است که با همکاری انجمن تئاتر استان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: هرجایی که ایستادگی در مقابل باطل قرار بگیرد عنوان مقاومت به آن تعلق می گیرد و مربوط به جریان خاص یا سیاسی نیست بلکه در تمامی کشورها فضای مقاومت وجود دارد.

 

وی ادامه داد: هنر مقاومت ریشه دارد و بهترین آثار ادبی دنیا آثاری بوده که حول محور مقاومت صورت گرفته باشد.

 

وی گفت: در همه جای این کره زمین هنر مقاومت ریشه دارد و در کشورمان نیز بیش از 4 دهه با انواع نبرها و جنگ های مختلف اقتصادی و نرم، مردم کشورمان مقاومت کرده اند و نشان داده اند که خلل پذیر نیستند.

 

عابدی ادامه داد: هنر هنرمندان ما است که این دلیری مردم کشورمان را به تصویر بکشند و به مردم دنیا نشان دهند و رسالتی بر عهده هنرمندان ما است.

 

وی افزود: ما در طول این جشنواره شاهد کارهای خوبی بوه ایم که امیدواریم مستمر باشد.

 

 

کد خبر 1224526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha