حضور لرستان در نمایشگاه بین المللی کیش با محوریت گردشگری

حسن پور، به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه ملی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: استان لرستان نیز در چند بخش با محوریت گردشگری در این نمایشگاه حضور دارد.

«عطا حسن‌پور»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، اظهارداشت: چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور همزمان با نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی در جزیره کیش در حال برگزاری است که استان لرستان نیز در چند بخش با محوریت گردشگری حضور دارد.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان افزود: استان لرستان که دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری در کشور است در این نمایشگاه با هدف معرفی این ظرفیت ها و جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری در استان شرکت خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه لرستان سرشار از جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد در حوزه های طبیعی، تاریخی و مذهبی است که کمتر شناخته شده هستند و با توجه به محدودیت‌های دولتی با مشکل ایجاد زیرساخت‌‌های گردشگری در کنار این جاذبه‌ها هستیم، عنوان کرد: حضور در این نمایشگاه‌ها فرصت خوبی است تا با جذب سرمایه‌گذار و واگذاری برخی از اماکن گردشگری به آنها زمینه ایجاد زیرساخت‌ها و در نتیجه توسعه صنعت گردشگری را در استان فراهم کنیم.

 

حسن‌پور بیان داشت: چهاردهمین نمایشگاه ملی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری از ۲۵ تا ۲۸ ماه جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش در حال برگزار ی است.

 

کد خبر 1224667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha