بیانیه تقدیر بیش از ۱۵۰ نماینده مجلس از تلاشگران راهداری در ایام اربعین

بیش از ۱۵۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از خدمات تلاشگران راهداری و بخش حمل و نقل جاده ای در ایام اربعین قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌ بیش از ۱۵۰ نماینده مجلس شورای اسلامی در  بیانیه ای از خدمات تلاشگران راهداری و بخش حمل و نقل جاده ای در ایام اربعین قدردانی کردند. در متن این بیانیه که توسط علی کریمی فیروزجائی در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه(۱۷مهر)  مجلس شورای اسلامی قرائت شد آمده است: 

«خداوند منان را شاکریم که امسال توفیق حضور پرشور و کم نظیر در مراسم اربعین حسینی را برای شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) و تمام مشتاقان مکتب سیدالشهدا فراهم نمود و به فرمایش مقام معظم رهبری اربعین امسال، بی نظیرترین حماسه جهان اسلام و اربعین در تاریخ این رویداد عظیم بود.

بی گمان تردد قریب به ۳.۵ میلیون زوار اربعین به عتبات عالیات که در بیش از ۹۱ درصد شبکه راه های کشور و حمل و نقل عمومی جاده ای انجام شد یک اتفاق نبود بلکه در سایه برنامه ریزی، مدیریت و تلاش جهادی فعالان و تلاشگران عرصه حمل و نقل و راهداری با مدیریت مدیران ارشد این مجموعه اعم از وزیر راه و شهرسازی و معاونان ذیربط به ویژه معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای و همکارانشان و عوامل اجرایی درحوزه حمل و نقل، رانندگان، تشکل های صنفی و بخش حمل و نقل مسافر انجام شد.

تعدادی از این تلاشگران در اجرای ماموریت خدمت رسانی به زوار اربعین و آماده سازی زیرساخت های جاده ای جان شیرین خود را تسلیم حق کردند. ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده این خادمان اربعین حسینی و جامعه راهداری و حمل و نقل جاده ای از زحمات شبانه روزی این عزیزان و تلاشگران از سوی کمیسیون عمران و به نیابت از مردم شریف و قدردان جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر می گردد.

ان شاءالله خداوند به تمامی خادمین مکتب حسینی جزای خیر دهد.»

کد خبر 1224939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha