«موجِ ورزش؛ ردیفِ مدرسه » به دبستان انصار الحسین کاشان رسید

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری دومین برنامه از سری برنامه‌های «موج ورزش ردیف مدرسه» همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در دبستان پسرانه انصارالحسین(ع) منطقه لتحر کاشان خبر داد.

محمدحسین واحدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: دومین برنامه از سری برنامه‌های «موج ورزش ردیف مدرسه» سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به میزبانی دبستان پسرانه انصارالحسین(ع) منطقه لتحر کاشان اجرا شد.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این برنامه فرهنگی ورزشی از سوی خانه فرهنگ جوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با همکاری مدیریت ورزش و تفریحات سالم این سازمان در هفته تربیت بدنی انجام شد.

 

واحدیان ادامه داد: در این برنامه علاوه بر رقابت دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف ورزشی و معرفی نفرات برتر، به منظور آشنایی دانش‌آموزان با ورزش‌های رزمی و ایجاد انگیزه در آن‌ها، ورزشکاران در رشته‌های بوکس و تکواندو به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در ادامه بیان داشت: اهميت نقش ورزش در سلامت جسم و روان دانش‌آموزان بر كسی پوشيده نيست و فعاليت‌هاي ورزشي در مدارس مي‌تواند علاوه بر نشاط دانش آموزان، سلامت اجتماعي و قهرمان پروري را رقم بزند.

 

محمدحسین واحدیان افزود: همگانی کردن ورزش، آشنایی با رشته‌های ورزشی و ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان از اهداف اجرای برنامه «موج ورزش؛ ردیف مدرسه» است.

کد خبر 1224959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha