یوم‌الله ۱۳ آبان از روزهای غرورانگیز و تاریخ‌ساز به شمار می‌رود

حجت‌الاسلام سادات گفت: در آستانه یوم‌الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار هستیم که یکی از روزهای غرورانگیز و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام سید محمد سادات عصر چهارشنبه (27 مهرماه) در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۱۳ آبان اظهار کرد: در آستانه یوم‌الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار هستیم که یکی از روزهای غرورانگیز و تاریخ‌ساز به شمار می‌رود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان افزود: باتوجه به حوادث اخیر نظام سلطه جنگ ادراکی علیه کشور بکار انداخته است و از این‌رو  برگزاری راهپیمایی۱۳ آبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود.

 

وی بیان کرد: سکاندار نظام مقدس اسلامی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) جهاد تبیین را مطرح کردند و باید با روشنگری و آگاه‌سازی دانش‌آموزان بتوانیم مراسم باشکوهی در روز ۱۳ آبان در استان داشته باشیم.

 

حجت‌الاسلام سادات همچنین خواستار برگزاری جلسات تبیینی نسبت به مسائل اخیر برای دانش‌آموزان و سایر اقشار شد و گفت: حضور همه مردم در کنار دانش‌آموزان در روز ۱۳ آبان باید ویژه و پررنگتر باشد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن روی استان کردستان زوم کرده است، عنوان کرد: باید غیرت انقلابی در دانشگاهها، ادارات و جامعه پررنگتر شود.

کد خبر 1225029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha