حضور ۱۲۰ هنرمند تئاتری از ده استان کشور در جشنواره تئاتر خیابانی حوزه مقاومت در یزد

فخر موسوی با اشاره به میزبانی یزد از جشنواره تئئاتر خیابانی حوزه مقاومت گفت: ۱۲۰ هنرمند تئاتری از ده استان کشور در جشنواره تئاتر خیابانی حوزه مقاومت در یزد به رابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، فخر موسوی دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر بین المللی مقاومت در مراسم اختتامیه این جشنواره در یزد گفت: این جشنواره از اربعین حسینی شروع شده و تا آذرماه ادامه دارد و در مشهد برگزار می شود.

وی ما در حوزه تئاتر خیابانی شاهد میزبانی استان یزد هستیم که نشان دهنده صبغه این شهر تاریخی است که میزبانی جشنواره را برعهده گرفتند و این دوره از جشنواره در حوزه تئاتر خیابانی را برگزار کردند.

فخر موسوی افزود: امسال ویژگی خاصی این جشنواره داشت که پس از هجده دوره بین المللی شد و گام اول را در عراق شروع کردیم و گام دوم نیز در پنج کشور هدف اجرا می کنیم و مفهوم و موضع مقاومت را صادر خواهیم کرد و پس از بررسی های شرایط فرهنگی امنیتی کشورها اجرا می شود.

دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر بین المللی مقاومت گفت: ما شش بخش جشنواره داریم که در ادامه در استان های مختلف کشور اجرا می کنیم.

وی ادامه داد: این اتفاق بسیار مهم بود که حضور 120 هنرمند از ده استان کشور با موضوع دفاع مقدس و مقاومت پای کار ایستادند را می توان نقطه قوتی نام برد و از آنها قدردانی کرد.

فخر موسوی بیان کرد: عراق به نوعی گل سر سبد شروع تئاتر مقاومت بود و در پیاده روی اربعین 120 نفر از گروه های تئاتر حضور داشتند و در نجف، کربلا و حله به اجرا پرداختند.

 

کد خبر 1225273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha