برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد

برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تاجمعه ۶آبان تشریح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان قم، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد.

 

بر اساس این گزارش هر روز در حرم مطهر برنامه ها با نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح آغاز می شود و در ادامه هر روز سخنرانی قبل از نماز ظهر، مداحی و قرائت زیارت‌نامه بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم شبانگاهی بعد از نماز عشا برگزار خواهد شد.

 

مراسم قبل از ظهر حرم مطهر حضرت معصومه(س) یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدعلی حسینی، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام غلامعلی عباسی، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام حمیدرضا داوودوندی و پنج شنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحمد جوادی برگزار می شود.

 

مراسم قبل از مغرب حرم مطهر  حضرت معصومه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحسن پنج تنیان، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدمهدی صنعتی زاده، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با کرسی تلاوت جوانان قم و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام بالادستیان و مداحی محمد جعفری برگزار خواهد شد.

 

مراسم شب‌های حرم مطهر نیز تا پنجشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین مؤمنی، فرحزاد، حسینی قمی، تراشیون، رفیعی و سعیدی آریا، و پنجشنبه با مداحی علی حبیب زاده برگزار می شود.

 

در هفته پیش رو پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام سید بهاء الدین ضیایی، پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای علی حبیب زاده و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام حسن آبادی و قرائت دعای مسعود پیرایش و جمعه عصر ساعت ۱۸:۱۵ قرائت زیارت آل یاسین با صدای محمد جعفری برگزار خواهد شد.

کد خبر 1225602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha