ارتباط با جوانان مهمترین وظیفه ستاد اجرایی نماز جمعه است

حجت الاسلام صباغیان با بیان اينکه ارتباط با جوانان از مهمترین وظایف ستاد اجرایی نماز جمعه است، گفت: ستاد نماز جمعه در کنار مدیریت و برنامه ریزی دقیق جهت حضور حداکثری مردم در نماز جمعه، به مسائل و نیازهای اجتماعی مردم هم توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حسن صباغیان شامگاه (۱ آبان) در جلسه ستاد نماز جمعه شهرستان زیرکوه گفت: نماز جمعه به فرموده رهبر عزیز انقلاب، یک فریضه‌ی صد درصد استثنائی است.

 

امام جمعه زیرکوه بیان کرد: ما شبیه نماز جمعه هیچ چیز نداریم، حج که خب یک مجموعه‌ی عظیمی است امّا وقتی در عمق و بطون کار نماز جمعه وارد می شویم، می‌بینیم که با مجموع این خصوصیات نماز جمعه حتی از حج هم استثنائی‌تر است.

 

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: ستاد نماز جمعه از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و اعضای ستاد باید متعهد به این عمل افتخاری باشند.

 

حجت الاسلام صباغیان با بیان اينکه ستاد نماز جمعه مانند یک قرارگاه باید عمل کند، ادامه داد: در کنار مدیریت و برنامه ریزی دقیق جهت حضور حداکثری مردم در نماز جمعه، به مسائل و نیازهای اجتماعی مردم هم توجه داشته باشند و در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

 

امام جمعه زیرکوه یادآور شد: ارتباط با جوان‌ها و برنامه ریزی برای حضور جوانان در نماز جمعه از مهمترین وظایف ستاد است و این ‌گونه نمی‌شود که بگویید جوان‌ها بیایید و آن‌ها هم بلند شوند بیایند بلکه باید بنشینید فکر کنید راهکار پیدا کنید، ساز و کار و برنامه برای جذب جوانان داشته باشید و باید بر اساس نیاز جوان جاذبه ایجاد کنید.

 

وی در پایان عنوان کرد: از افراد واجد شرایط روستایی و عشایری و خواهران حتماً در ستاد نماز جمعه استفاده نمایید.

کد خبر 1225873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha