۳۲۱ یتیم تحت پوشش مرکز نیکوکاری محسنین هستند

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: ۳۲۱ یتیم در سنین مختلف کودکی و نوجوانی تحت پوشش خدمات و حمایت های مرکز نیکوکاری محسنین شهرستان هستند.

«جواد حشمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: ۱۰۰ نفر از خیران و نیکوکاران با مرکز نیکوکاری محسنین این شهرستان مشارکت داشته و همکاری می کنند که 321 یتیم در سنین مختلف کودکی و نوجوانی را تحت پوشش قرارداده و ماهانه کمک های نقدی و غیرنقدی برای آنان واریز می شود.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان عنوان کرد: امسال خیران در طرح فرزند معنوی (حمایت از ایتام)، 385 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی کردند که کمک های غیرنقدی شامل خرید لوازم التحریر، معرفی جهت ویزیت به پزشک، توزیع فرم عینک، پوشاک و غیره بوده است.

 

حشمتی خاطرنشان کرد: نیکوکاران این شهرستان در آستانه بازگشایی مدارس جهت رفع بخشی از مشکلات تحصیلی دانش آموزان محروم و نیازمند شهرستان، 95 دست پوشاک به مبلغ 110 میلیون ریال و 240 بسته لوازم التحریر به مبلغ 480 میلیون ریال کمک کردند.

 

وی با اشاره به حمایت های خوب نیکوکاران و خیران با این مرکز تصریح کرد: خیران این مرکز نیکوکاری کمک های خود را صرفا معطوف به تهیه موادغذایی برای نیازمندان نکرده اند بلکه به دنبال اجرای برنامه بلند مدت جهت توانمندسازی آنان هستند و با مساعدت و کمک های آنان هر ساله میزان کمک های نقدی و کالایی خیران افزایش می یابد و سعی خواهیم کرد میزان دریافتی ایتام تحت پوشش به صورت ماهانه افزایش یابد تا بتوان خدمات خوبی به آنان ارائه شود.

 

وی ضمن تشکر و همراهی خیران و نیکوکاران شهرستان با این مرکز بیان کرد: در حال حاضر هزار و 398 مددجو تحت پوشش این مرکز هستند که از این تعداد 786 مددجو کمیته امداد و 612 غیرمددجو هستند و طی سال از خدمات حمایتی و معیشتی برخوردار می شوند.

کد خبر 1225902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha