سند برش مهندسی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد رونمایی می شود

سند برش مهندسی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در یاسوج رونمایی می شود.

«امین درخشان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد پنج مسئله اصلی فرهنگی در استان را احصاء کرده و در قالب «سند مهندسی فرهنگی» استان کهگیلویه و بویراحمد برای تصویب به شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور فرستاد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سند در پنج حوزه «تحکیم بنیان خانواده، فرهنگ کار و مصرف، ساماندهی فضای مجازی، آسیب‌های اجتماعی نوپدید بین دانش‌آموزان و توجه به هویت دینی، ملی و انقلابی» تدوین و با رفع نواقص نهایی و رونمایی می شود.

 

وی با اشاره به اینکه کارگروه فرهنگی، اجتماعی استانداری‌‌ و شورای فرهنگ عمومی نقش نظارتی و اجرایی در این طرح را دارند، ادامه داد: با تصویب و تایید سند برش مهندسی فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد این سند با حضور مسئولانی از شورای عالی انقلاب فرهنگی و مسئولان استانی رونمایی می شود.

 

درخشان گفت: آئین رونمایی از «سند مهندسی فرهنگی» استان کهگیلویه و بویراحمد روز چهار شنبه چهارم آبان ماه جاری با حضور حجت الاسلام «سید سعیدرضا عاملی»، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در یاسوج برگزار می شود.

کد خبر 1226022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha