امنیت، خط قرمز ما است

حجت الاسلام طهماسبی، با اشاره به اینکه امنیت حاکم در ایران در هیچ کجای جهان نیست، گفت: امنیت، خط قرمز ما است.

حجت الاسلام «ابراهیم طهماسبی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، در رابطه با اغتشاشات اخیر، اظهارداشت: دشمنان با ایجاد اغتشاش، جنگ ترکیبی و یا جنگ رسانه ای درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند.

 

امام جمعه کوهدشت افزود: دشمنان همواره درصدد این هستند با توطئه های خود مردم را مایوس کنند، در حالی که باید به خداوند متعال توکل کرد.

 

وی عنوان کرد: خط رسانه ای دشمن امروز دنبال اتهام زنی علیه ایران است، دشمن به دنبال این است که ایران به سوریه تبدیل کند، خط قرمز ما امنیت است و امنیت حاکم در ایران در هیچ کجای جهان نیست.

 

امام جمعه کوهدشت اظهار داشت: هدف دشمنان و استکبار جهانی با انواع و اقسام طرفندها در صدد این است، اراده و خواست خود را برما تحمیل کنید.

 

وی اظهارکرد: نقشه آمریکا این است که ایران پیشرفت نکند و در جنگ های ترکیبی شبیه عراق، افغانستان، سوریه و... شود، در حالی که ایران با اقتدار ایستاده است و خط مقاومت پیروز است.

 

ضرورت ساماندهی فضای مجازی

 

حجت الاسلام طهماسبی بیان کرد: دشمنان خدا امروز در فضای مجازی برعلیه جوانان کار می کنند، دولت بایستی در راستای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اهتمام ویژه ای داشته باشد.

 

وی بر ضرورت ساماندهی فضای مجازی تأکید کرد و گفت: باید تهدیدها به فرصت تبدیل و برنامه های فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی تقویت شوند.

کد خبر 1226033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha