آموزش ورزش های رزمی در کانون «شهید رحمانیان» جهرم

ترابفرد گفت: آموزش ورزش های رزمی ویژه مقاطع مختلف سنی همه روزه در کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» شهرستان جهرم برگزار می شود.

هادی ترابفرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: سلامتی و تندرستی در گرو برخورداری از بدن سالم و قوی است که ورزش نقش اساسی و ویژه ای در پرورش جسم و روح انسان ها دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید حاج علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم افزود: اگرچه در امر سلامتی توصیه هایی از سوی بزرگان دین آمده و نسبت به تندرستی تاکیداتی شده است اما در امر ورزش آنچه ضرورت دارد در مرحله نخست وجود اراده در افراد است.

 

وی همچنین وجود زیرساخت های ورزشی و بهره مندی از مربیان مجرب را لازمه پرداختن به یک رشته ورزشی به صورت تخصصی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه کانون فرهنگی هنری «شهید رحمانیان» جهرم از این امر برخوردار است.

 

ترابفرد خاطرنشان کرد: این کانون فرهنگی هنری با داشتن امکانات و تجهیزات مرتبط با ورزش های رزمی همه روزه پذیرای کودکان و نوجوانان بوده و علاقمندان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

 

وی گفت: سالن ورزش های رزمی کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» همه روزه از ساعت 15 تا 22 فعال است و گروه های مختلف دختران و پسران از برنامه های آن بهره مند می شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم اظهار کرد: کاراته به عنوان یکی از ورزش های رزمی و مورد علاقه بچه های مسجد مورد استقبال واقع شده که به همت حجت الاسلام «دستداده» امام جماعت مسجد که خود نیز از قهرمانان این رشته ورزشی است به بچه های مسجد آموزش داده می شود.

 

وی گفت: حدود 40 نفر از کودکان و نوجوانان مسجدی در رشته ورزشی کاراته مشغول به فعالیت بوده و ساعتی از وقت خود را در طول هفته به این امر اختصاص می دهند.

 

ترابفرد با دعوت از کودکان و نوجوانان برای عضویت در این کانون فرهنگی هنری و استفاده از ظرفیت ورزشی آن، اظهار کرد: بچه های مسجد پس از اقامه نماز جماعت و با همراهی امام جماعت مسجد در سالن ورزشی این کانون حاضر شده و به تمرینات ورزشی مشغول می شوند.

 

کد خبر 1226134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha