بچه های مسجد جامع سفیددشت در برگزاری برنامه های فرهنگی مشارکت دارند

نفر گفت: همدلی و مشارکت بچه های مسجد جامع شهر سفید دشت از عوامل موفقیت کانون فرهنگی هنری حضرت اميرالمومنين (ع) در برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، مذهبی و هنری است.

«سمیه نفر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همدلی و مشارکت بچه های مسجد جامع شهر سفید دشت از عوامل موفقیت کانون فرهنگی هنری حضرت اميرالمومنين (ع) در برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، مذهبی و هنری است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت اميرالمومنين (ع) مسجد جامع سفیددشت بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری برنامه های متنوع و درخواستی نسل جوان به پاتوق نوجوانان و جوانان تبدیل شده است افزود: این کانون تا امروز توانسته است با جذب نوجوانان و جوانان استعدادهای زیادی را شناسایی کند.

 

وی ابراز کرد: برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم و نمایش، برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت دهه کرامت، شرکت در پویش ملی «فدای دخترم»، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدای هشت سال دفاع مقدس در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی از جمله فعالیت های گسترده این کانون است.

 

وی، تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان، ضدعفونی و گندزدایی مسجد، معابر و محلات، برگزاری کلاس ‌های آموزشی تئاتر، تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان از جمله گوشت گرم که به همت موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا و خیرین جمع آوری می شود، بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، را از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمومنین (ع) مسجد جامع سفیددشت عنوان کرد.

 

نفر گفت: کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمومنین (ع) همچنین اقدام به برگزاری سلسله نشست های تبیینی و بصیرت ‌افزایی در مناسبت های مذهبی و ملی، برگزاری مسابقه کتابخوانی «امام رضا (ع) و زندگی»، برگزاری محافل انس با قرآن با دعوت از حافظان و قاریان برتر ملی و استانی و برگزاری مسابقات قرآنی و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی نموده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت اميرالمومنين (ع) مسجد جامع سفیددشت ادامه داد: همکاری همه جانبه اعضای فعال کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمومنین (ع) مسجد جامع سفیددشت در انجام فعالیت ها و کمک به مدیر مسئول کانون در اجرای برنامه ها و ثبت در سامانه بچه های مسجد یکی از دلایل موفقیت این کانون است.

 

کد خبر 1226174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha