فعال کردن مساجد در حوزه مراسم نیازمند حرکت جدی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: فعال کردن مساجد در حوزه مراسم و برگزاری پرشور تر مراسم نیازمند حرکت جدی است و نیازمند تحرکات بیشتری در حوزه های مختلف در مساجد هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، پیش از ظهر امروز سه شنبه (سوم مهرماه) حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با حضور در مرکز دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران با براتی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران دیدار کرد.


حجت الاسلام سید محسن محمودی در این جلسه گفت: امروز مساجد نیازمند تحول هستند و شرایطی که در این اواخر در کشور بوجود آمد ثابت کرد نیازمند تحرکات بیشتری در حوزه های مختلف در مساجد هستیم.


وی افزود: فعال کردن مساجد در حوزه مراسم و برگزاری پرشور تر مراسم نیازمند حرکت جدی است و در این رابطه در حال حاضر در ۲۲ منطقه و ۲۲مسجد محوری برای برگزاری مراسم در نظر گرفته شود.


حجت الاسلام محمودی نقش مساجد در برگزاری مراسم و دعوت از آحاد مردم را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و اظهار داشت:  برگزاری مراسم مناسب در مساجد  زمینه ساز ورود مساجد دیگر در مراسم دینی وانقلابی است.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: برای حضور مردم در بزنگاه ها نیازمند ایجاد ظرفیت ها هستیم و اگر ارتباط مردم با بدنه مسجد و پایگاه های بسیج قوی شود در حوادث مختلف از جمله فتنه ها خود مردم با حضور در مراکز دینی حافظ انقلاب اسلامی خواهند بود

 

کد خبر 1226275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha