دشمنان برای رسیدن به اهداف خود از هیچ روش غیر انسانی دریغ نمی کنند

در پیام ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با تسلیت و محکومیتحادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ، آمده است: این حادثه تروریسی نشان دهنده روش های غیر انسانی و ناجوانمرددانه دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، در پیام تسلیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان آمده است: بار دیگر دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس و ایادی منحرف از اسلام ناب محمدی به خون زائران مظلوم آغشته گشته و چهره پلید خود را نمایان ساخت.

 

همچنین افزوده شده است: حمله تروریستی  در حرم مطهر شاهچراغ(ع) نشان از روش غیر انسانی و ناجوانمردانه دشمنان این مرز و بوم است که برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ روش غیر انسانی و ناجوانمردانه ای دریغ نمی کنند.

 

در ادامه آمده است: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان ضمن محکوم نمودن این اقدام ددمنشانه،  شهادت و زخمی شدن جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام در این حمله تروریستی را  به خانواده‌های این عزیزان، هموطنان و مردم انقلابی استان فارس تسلیت عرض نموده و از خدای متعال شفای عاجل مجروحان این حادثه را مسألت دارد.

 

بر اثر اقدام تروریستی عصر امروز(چهارشنبه) در حرم امام زاده شاه چراغ(ع) شیراز ۱۵ نفر از هموطنان کشته و شماری زخمی شدند.

کد خبر 1226832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha