راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی حرم مطهر شاه چراغ (ع) فردا در اردبیل  برگزار می‌شود

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی تکفیری ها در حرم مطهر شاه چراغ (ع) فردا ۶ آبان ماه پس از فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه در استان اردبیل برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسن باقری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: راهپیمایی محکومیت جنایت تروریستی تکفیری ها در حرم مطهر شاه چراغ (ع) فردا 6 آبان ماه پس از فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه با حضور مردم ولای استان اردبیل برگزار می شود.

 

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این مراسم در اردبیل از مصلی تا چهارراه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد و از مردم ولایت مدار اردبیل دعوت می شود تا مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و راهپیمایی حضور فعال داشته باشند.

 

وی افزود: این راهپیمایی در سراسر نقاط استان نیز با حضور مردم پس از نماز جمعه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام باقری ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب همیشه دست های خود را به خون ملت ایران آغشته کرده اند و همیشه با وقوع جنایت های تلاش می کنند تا در وفاداری ملت ایران به نظام اسلامی خلل وارد کنند.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: داعشی های جنایتکار با همدستی صهیونیست کودک کش این بار نیز هموطنانمان را در حرم مطهر شاهچراغ (ع) به خاک و خون کشیدند و چهره پلید خود را با این جنایت نشان دادند.

 

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: مردم ولایت مدار استان اردبیل فردا ضمن محکومیت این جنایت هولناک وفاداری خود به نظام اسلامی را اعلام خواهند کرد.

 

کد خبر 1226974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha