ماهیت اعتراضات و اغتشاشات در حادثه تروریستی شیراز روشن شد

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه شکل و ظاهر اغتشاشات اخیر در کشور برای خیلی ها روشن نبود، گفت: حادثه تروریستی شیراز، ماهیت اعتراضات اخیر در کشور را روشن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز (جمعه 6 آبان) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با تسلیت حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز، گفت: این حادثه بسیار مصیبت بار و غم انگیز بوده که در استان فارس و داخل حرم احمدبن موسی(ع) رخ داد و فردی نمازگزاران و عبادت کنندگان در این حرم را به شهادت رساند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه شکل و ظاهر اغتشاشات اخیر در کشور برای خیلی ها روشن نبود، افزود: این حادثه تروریستی ماهیت اعتراضات اخیر در کشور را روشن کرد.

 

وی ادامه داد: اگر اعتراضی وجود دارد باید منطقی باشد ولی وقتی اعتراض شکل دیگری به خود بگیرد و توهین به مقدسات را به همراه داشته و حوادث این چنینی رخ دهد، نشان از مسائل دیگری است.

 

آیت الله نورمفیدی گفت: این فاجعه مصیبت بار کاملا مشخص کرد که مسئله چیز دیگری است و فوت مهسا امینی و غیره نیست.

 

وی اظهارداشت: پشت این قضایا مثلث درست شده «عبری، عربی و آمریکایی» است که یک سر آن آل سعود، یک سرش صهیونیست و دیگری آمریکایی ها هستند که به دنبال اختلاف و تفرقه افکنی در کشور ما هستند.

 

امام جمعه گرگان افزود: آنها برای از بین بردن جمهوری اسلامی ایران کارهای زیادی انجام می دهند و پول های زیادی خرج می کنند.

 

وی تاکید کرد: پدران و مادران، دبیران، معلمان، مدارس و دبیرستان ها باید این مسائل را برای نسل جوان تبیین و روشن کنند تا جوانان به سمت شبکه های بیرونی نروند و تحت تاثیر قرار نگیرند.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: در کشور مشکل وجود دارد و شکی در آن نیست ولی نباید برای حل آن با دشمن همکاری کرد.

 

وی ادامه داد: استان گلستان کمترین مشکل را در این زمینه داشته و مردم استان آگاه هستند و نمی گذارند دشمنان این اختلافات را دامن بزنند.

 

امام جمعه گرگان با بیان اینکه ریشه این مشکلات همان مثلث شوم عربی، عبری و آمریکایی است، گفت: آنها به دنبال این هستند تا اقوام و مذاهب را به جان خود بیاندازند تا ایران تبدیل به افغانستان شود.

 

وی تاکید کرد: همه باید دست به دست هم داده و در مقابل جریان به وجود آمده بایستیم.

 

کد خبر 1227061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha