حادثه‌ تروریستی شاهچراغ پرده جدیدی از قساوت دشمنان را روشن ساخت

حجت‌الاسلام شایان گفت: حادثه‌ تلخ و اسفناک شهادت جمعی از هموطنان در آستان مقدس شاهچراغ (ع) به دست تروریست های مزدور، پرده جدیدی از رذیلت و قساوت دشمنان ملت ایران اسلامی را روشن ساخت.

حجت‌الاسلام «علی شایان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: بار دیگر دست پلید جنایتکاران اسلام‌ستیز آمریکا و اسرائیل از آستین تروریست‌های دست پرورده‌شان بیرون زده و سفاکانه خون پاک زائران حریم مطهر امین ولایت حضرت احمدبن موسی شاه‌چراغ را بر زمین ریخت.

 

امام جمعه موقت گوراب زرمیخ افزود: دشمن در جنگ ترکیبی و همه جانبه با جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر بهره گیری از دروغ، خدعه و شایعه در فضای مجازی؛ تخریب زیرساخت‌های کشور؛ صدمه به اموال عمومی؛ حملات سایبری و...، به جسم و جان مردم مظلوم ما نیز رحم نمی‌کند و برای رسیدن به اغراض شیطانی خود از پرپر کردن گل‌های عزیز ملت ابایی ندارد.

 

وی گفت: حادثه‌ تلخ و اسفناک شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) به دست تروریست‌های مزدور، پرده جدیدی از رذیلت و قساوت دشمنان ملت ایران اسلامی را روشن ساخت.

 

حجت‌الاسلام شایان تصریح کرد: این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی، برای دست یابی به اهداف و آرزوهای شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نکرده و حاضرند مردان، زنان و کودکان بی‌دفاع را حتی در هنگامه نماز، حمد و ثنای پروردگار متعال در حرم اهل بیت پیامبر اعظم (ص) قربانی و به خاک و خون بکشانند.

 

امام جمعه موقت گوراب زرمیخ خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند اختلال در صف متحد ملت چنین حوادث ناگواری را در پی دارد و باید با همدلی و وحدت از انقلاب و کشور و سرزمین خود صیانت کنیم.

کد خبر 1227068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha