برگزاری اختتامیه طرح یکساله حفظ قرآن مؤسسه امیرالمؤمنین(ع)کاشان

آیین اختتامیه طرح یکساله حفظ قرآن مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، آیین اختتامیه طرح یکساله حفظ قرآن کریم مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان با حضور حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار شد.

 

این همایش به همت مؤسسه حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام کاشان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در تالار غیاث الدین جمشید کاشانی این دانشگاه برگزار شد.

 

در این مراسم با تقدیم لوح و هدایایی از ۵۰ حافظ کل قرآن کریم و نهج البلاغه که طی یک سال اخیر و به ویژه به صورت مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا موفق به این مهم شده بودند تجلیل شد.

مؤسسه بین‌المللی امیرالمومنین علیه السلام کاشان به مدیرعاملی حجت الاسلام مجتبی حسن زاده با بیش از ۲۰ سال قدمت تاکنون در قرآن آموزی بیش از پنجاه هزار نفر نقش داشته است.

 

 این موسسه فرهنگی قرآن و عترت مجری طرح تخصصی حفظ ، ترجمه و تفسیر قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجّادیه است و علاوه بر آن با برپایی برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی همچون دعای کمیل هفتگی، زیارت ناحیه مقدسه در عصر عاشورا، خطبه فدکیه،دعای عرفه، اعتکاف جوانان و مراسم احیای شب های قدر و سایر برنامه های ملی مذهبی به خوبی نقش آفرینی کرده است.

کد خبر 1227134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha