احداث مدرسه دینی امام حسین(ع) در استان کربلای معلی

بخش پروژه های فنی و مهندسی آستان مقدس حسینی از پیشرفت در تکمیل پروژه مدرسه دینی امام حسین(ع) در استان کربلای معلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حسینی، مهندس کرار صبحی، ناظر طرح ساخت مدرسه دینی امام حسین(ع) گفت: کارکنان ما در پروژه مدرسه امام حسین(ع) و محل اسکان  طلبه ها واقع در خیابان میثم تمار در شهر کربلای معلی موفقیت بسیار بالایی به دست آوردند.

صبحی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت کلی یکهزار و 500 متر مربع  و با زیربنای یکهزار و 200 متر مربع و در هشت طبقه در حال ساخت است.

 

وی ادامه داد: طبقه همکف و اول متشکل از کلاس های مدرن، کتابخانه به مساحت 75 متر مربع و سرویس های بهداشتی، اتاق خدمات مخصوص سیستم برق رسانی، سه اتاق برای مدیریت، انباری، سه عدد کافه تریا در مساحتی بالغ با بر 125 متر مربع و آسانسور مخصوص استادان و طلاب و اتاق اطلاعات است.

وی ادامه داد: طبقه دوم، سوم و چهار متشکل از 26 اتاق برای سکونت طلاب به مساحت 25 متر و اتاق خدمات مخصوص سیستم برق رسانی و انباری است.

 

صبحی ادامه داد طبقه های پنجم، ششم و هفتم نیز شامل آپارتمان هایی به مساحت 135 متر مربع برای استادان است که هر آپارتمان حاوی اتاق خواب، سالن، پذیرایی، حمام، سرویس بهداشتی، آشپرخانه، رختشورخانه است.

آستان مقدس امام حسین(ع) با توجه به رهنمودهای شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده مرجعیت عالی عراق و متولی شرعی این آستان طرح ها و پروژه های متعددی را برای ارایه بهترین خدمات به مردم عراق اجرا می کنند.

کد خبر 1227399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha