تلاش دشمن جهت ترویج «تزویر و نفاق» در جامعه

حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه دشمن به دنبال ترویج «تزویر و نفاق» در جامعه است، گفت: امروز دشمن با اختلاط حق و باطل می خواهد تشخیص حق از باطل را برای مردم سخت کند و هویت دینی ملت غیور ایران را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صباغیان امروز (8 آبان) در  جلسه برنامه ریزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در زیرکوه اظهار داشت: روز ۱۳ آبان یک اتفاق مهم است که در تاریخ ایران ثبت شده است.

 

امام جمعه زیرکوه در ادامه بیان کرد: در یوم الله 13 آبان ۵۹ نفر از دانش آموزان در اعتراض به رژیم ستمشاهی پرپر شدند و به شهادت رسیدند و تبعید امام خمینی (ره) در این روز نیز تحول بنیادین برای سرنگونی رژیم ستمشاهی بود.

 

وی با بیان اینکه 13 آبان به نام روز استکبارستیزی نامگذاری شده است، افزود: تکلیف همه آحاد مردم نسبت به این قضیه مهم مشخص است چرا که استکبار هویت دینی ملت ایران را نشانه گرفته شده است در جنگ نرم این موضوع قابل مشاهده بود.

 

حجت الاسلام صباغیان با اشاره به بحث تزویر و نفاق گفت: جریان دیگر که دشمن روی آن کار می کند ترویج تزویر و نفاق است که خیلی خطرناک است و امروز دشمن با اختلاط حق و باطل می خواهد تشخیص حق از باطل را برای مردم سخت کند.

 

امام جمعه زیرکوه در پایان عنوان کرد: مراسم راهپیمایی 13 آبان روز جمعه ۱۰ از گلزار شهدای حاجی آباد تا مصلای نماز جمعه این شهرستان با حضور مردم انقلابی زیرکوه برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1227622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha