تبریز میزبان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کشور

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی از میزبانی تبریز درمرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی بینش» امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تبریز میزبانی مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کشور است، اظهار داشت: ۵۰ قصه گو در این مرحله از جشنواره در این شهر باهم رقابت می کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: این تعداد قصه گوی برتر از استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و آذربایجان شرقی در این جشنواره رقابت می کنند.

وی یادآور شد: برگزیدگان این مرحله به بخش نهایی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی که ۳۰ آذرماه همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند. 

بینش با بیان اینکه برگزاری این جشنواره فرصت بسیار خوبی برای علاقه‌مندان قصه‌گویی به ویژه خانواده‌هاست، اظهار کرد: مربیان تربیتی و خانواده‌ها به همراه فرزندان کودک و نوجوان مخاطبان اصلی این جشنواره هستند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یکی از ابزارهای تاثیرگذار فرهنگی را از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره بین المللی قصه‌گویی دانست.

وی شهرهای مشهد، تهران، اصفهان و اهواز را از دیگر میزبانان مراحل منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اعلام کرد و گفت: مرحله منطقه‌ای جشنواره در روزهای یکم تا سوم آذر با حضور قصه‌گویان برگزیده و منتخب پنج استان کشور در تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 1227812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha