شعارهای انقلاب اسلامی به طور شایسته تبیین شود

رضا ابراهیمی گفت: در تبیین شعارهای انقلاب برای نسل جوان و نوجوان کوتاهی شده و جا دارد شعارهای انقلاب اسلامی به طور شایسته تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، «رضا ابراهیمی» در دومین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان که شامگاه دیروز(8آبان) برگزار شد، با بیان اینکه  استکبارستیزی یکی از شعارهای اساسی جمهوری اسلامی است، گفت: در تبیین شعارهای انقلاب برای نسل جوان و نوجوان کوتاهی شده و باید اهداف، برنامه ها و شعارهای اصیل انقلاب اسلامی به طور شایسه برای نسل جدید تبیین شود.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: متاسفانه نتوانسته ایم شعارهای انقلاب اسلامی را به نسل جوان منتقل کنیم و امروز باید با نسل جوان و دانش آموز بیشتر گفت‌وگو کرده و آنان را بیشتر با اهداف و برنامه های انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

 

وی با تاکید بر توجه به برنامه های مورد پسند جوانان و نوجوانان و به ویژه دانش آموزان برای اجرای این برنامه ها، خاطرنشان کرد: در بستر فضای مجازی، می توان با تولید محتوای مناسب و مخاطب پسند در راستای اهداف و برنامه های نظام اسلامی برنامه ریزی شود.

 

این مسئول همچنین اضافه کرد: تربیت توام با آموزش بوده و آموزش و پرورش با تولید محتوا و برنامه ریزی دقیق، دانش آموزان را از سرگردانی در فضای مجازی نجات دهد.

 

ابراهیمی با تاکید بر ارائه برنامه‌هایی که جذابیت داشته و ایجاد انگیزه کند، افزود: برای مراسم ۱۳ آبان، برنامه‌های مخاطب پسند، برنامه ریزی و اجرا شود.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به واقعه تاریخی  ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی روز استکبار ستیزی بوده و با حضور پرشور در راهپیمایی این روز، دشمنان ناامید خواهند شد.

کد خبر 1227857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha