طرح «چهل مسجد، چهل گفتمان» در کانون های مساجد بام ایران برگزار می شود

مظاهری از برگزاری طرح «چهل مسجد، چهل گفتمان» به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خبر داد.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طرح «چهل مسجد، چهل گفتمان» به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح «چهل مسجد، چهل گفتمان» با هدف روشنگری و بصیرت افزایی برگزار می شود.

 

وی افزود: این طرح با برگزاری نشست های بصیرت افزایی، روشنگرانه و تبیینی در قالب جهاد تبیین، ویژه یوم الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی در مساجد منتخب استان با استفاده از بیانات ائمه جماعات، هادیان سیاسی و سخنرانان توانمند استانی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: به منظور پاسداشت مقام والای شهدای دانش آموز و شهدای انقلاب اسلامی، در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم از خانواده معزز شهدای دانش آموز و شهدای انقلاب اسلامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان ماه تجلیل بعمل خواهد آمد.        

 

مظاهری افزود: مسابقه دلنوشته ای به شهدای دانش آموز به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز و در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی و الگوسازی برای جوانان و نوجوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی در کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: در طرح ملی شنبه های کتاب مساجد، مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ضمن معرفی کتاب هایی با مضامین زندگی شهدای دانش آموز، مقاومت، شهادت و دفاع مقدس گام بلندی در نشر ارزش های اسلام و انقلاب و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در یوم‌الله ۱۳ آبان بر می دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری افزود: به منظور آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی مسابقات نقاشی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت مجازی برگزار شده و نقاشی های برگزیده در فضای مجازی منتشر شده و از برگزیدگان تجلیل بعمل خواهد آمد.

 

کد خبر 1228438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha