واقعه ۱۳ آبان باید برای  نسل جوان به درستی تبیین و بازگو شود

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: واقعه ۱۳ آبان باید برای مردم جامعه به ویژه نسل جوان به درستی تبیین و بازگو شود.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو باخبرنگارخبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره به سالروز ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی ،گفت: در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸ دانشجویان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند. بدین ترتیب، مبارزه ی ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد.

 

امام جمعه سرپل ذهاب افزود:  یوم الله ۱۳ آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار آمریکای جهان خوار از ایران اسلامی نقش اساسی داشته است.

 

وی خاطر نشان کرد: : هشتم آبان سالروز شهادت نوجوان بسیجی شهید فهمیده بود که این روز بنام روز بسیج دانش آموزی نام گرفته و این شهید بزرگوار به عنوان الگوی دانش آموزان بسیجی معرفی شده است و هفته بسیج دانش آموزی فرصت مغتنمی برای بیان رشادت و دلاوری و ایثار شهدای دانش آموز است.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب، بابیان اینکه هرساله ملت ایران با برپایی راهپیمایی ۱۳ آبان در راستای تقویت روحیه استکبار ستیزی حرکت می کنند و جنایات و بدعهدی های آمریکا را تبیین می کنند، تصریح کرد :مردم شهرستان سرپل ذهاب  همزمان در سراسر کشور یوم الله ۱۳ آبان امسال را پرشور تر از همیشه گرامی خواهند داشت و با حضور حداکثری خود نشان می دهند که همیشه پای این انقلاب خواهند ماند.

 

اما جمعه سرپل ذهاب در پایان گفت:در روز ۱۳ آبان  شعارها و فریادهای آزادی خواهی، عدالت طلبی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران در برابراستکبار و زورگویان عالم باشکوه تر ازهمیشه طنین انداز می شود.

کد خبر 1228611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha