ارسال هزار اثر به پویش «لبیک یا خامنه ای» در خراسان جنوبی

حسن آبادی با اشاره به برگزاری پویش «لبیک یا خامنه ای» در سطح مدارس استان توسط سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی، گفت: تاکنون بیش از هزار اثر به دبیرخانه این پویش ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد علی حسن آبادی امروز (۱۲ آبان) در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز دانش آموز، اظهار کرد: امسال مراسم روز دانش آموز درحالی در سراسر کشور برگزار می شود که سه دانش آموز عزیز کشورمان در حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز به شهادت رسیدند و این موضوع باعث نفرت بیش از پیش ملت ایران به ویژه دانش آموزان از آمریکای جنایتکار و هم‌دستان آنها در منطقه شده است.

 

مسئول سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 13 آبان امسال پرشورتر و متفاوت تر از سال‌های قبل در کشور برگزار خواهد شد، گفت: دانش آموزان در روز 13 آبان با حضور کم نظیر خود جواب محکمی به استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و برخی منافقین و اغتشاشگران که دل به دهه هشتادی ها بسته اند، خواهند داد.

 

حسن آبادی با بیان اینکه امسال در هفته دانش آموز برنامه های متنوعی از جمله نوای انقلاب، پویش پرواز در حرم، همخوانی سرود در مراسم صبحگاه مدارس، مسابقات مختلف نقاشی و دلنوشته با موضوع شهدای شاهچراغ و ... در سطح مدارس استان برگزار شد، افزود: همچنین در مسیر راهپیمایی 13 آبان ویژه برنامه اجرای سرود دانش آموزی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری پویش «لبیک یا خامنه ای» در سطح مدارس استان توسط سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی، گفت: تاکنون بیش از هزار اثر به دبیرخانه این پویش ارسال شده است.

 

مسئول سازمان دانش آموزی  خراسان جنوبی، برگزاری ختم دسته جمعی قران کریم دانش آموزان استان، برپایی موکب در ورودی مدارس، نصب تمثال مبارک شهدای دانش آموز حادثه تروریستی شیراز در مدارس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را از دیگر برنامه های اجرا شده در مدارس در هفته دانش آموز امسال عنوان کرد.

 

 

 

 

کد خبر 1228736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha