اعضای کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری آماده حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

اعضای کانون های فرهنگی مساجد استان چهارمحال و بختیاری با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان انزجار خود را از جنایت های آمریکا و اسرائیل اعلام می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، اعضای کانون های فرهنگی مساجد استان چهارمحال و بختیاری با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۱۳ آبان انزجار خود را از جنایت های آمریکا و اسرائیل اعلام می کنند.

 

یوم الله ۱۳ آبان یادآور انقلاب دوم ملت ایران و جوانان غیور و ولایت مدار ایران اسلامی برای اعتلای کلمه الله و نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان خوار است.

 

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با حضور گسترده خود، با مشت های گره کرده و با فریادهای رسا و دشمن شکن در راهپیمایی باشکوه بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شرکت می کنند.

 

ویژه برنامه های متعددی به مناسبت بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان برگزار می شود.

 

مسابقه دلنوشته ای به شهدای دانش آموز «بالاخص شهید فهمیده» در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی و الگوسازی برای جوانان و نوجوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت ۱۳ آبان است.

 

تجلیل از خانواده معزز شهدای دانش آموز و شهدای انقلاب اسلامی به منظور پاسداشت مقام والای شهدای دانش آموز و شهدای انقلاب اسلامی، در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت ۱۳ آبان است.

 

انتشار وصیت نامه شهدای دانش آموز در قالب عکس نوشته، برگزاری عصر شعر مقاومت با حضور شاعران بالاخص شاعران دانش آموز و دانشجو، برگزاری نشست های تبیینی، بصیرتی و روشنگری در مساجد در قالب طرح «چهل مسجد، چهل گفتمان»، معرفی کتاب هایی با مضامین زندگی شهدای دانش آموز، مقاومت، شهادت و مبارزه با استکبار جهانی در قالب طرح ملی شنبه های کتاب مساجد از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت ۱۳ آبان خواهد بود.

 

برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد با موضوع مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، برگزاری نمایشگاه عکس و پوسترهای ۱۳ آبان به منظور نمایش نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری مساجد استان است که به مناسبت ۱۳ آبان در سطح کانون های استان برگزار می شود.

 

غبارروبی گلزار مطهر شهدا و تجدید پیمان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با آرمان های نظام اسلامی، تولید سرود و اجرای سرودهای میدانی و پاتوقی، فضاسازی و تبلیغات در محیط کانون های فرهنگی هنری مساجد، مسابقه «پیامک های برتر دانش آموزی» در معرفی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و مبارزه با استکبار جهانی توسط اعضای نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت ۱۳ آبان است.

 

برگزاری مسابقه نقاشی به منظور آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد و انتشار نقاشی های برگزیده در شبکه های اجتماعی و تجلیل از برگزیدگان از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری مساجد استان به مناسبت ۱۳ آبان است.

 

کد خبر 1228740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha