همایش بزرگ تجلیل از ۱۴۰۰ نفر از حافظان، مدرسین، مربیان قرآنی گیلان برگزار شد

همایش بزرگ تجلیل از ۱۴۰۰ نفر از حافظان، مدرسین، مربیان قرآنی استان گیلان با سخنرانی آیت‌الله « فرحانی» عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، همایش بزرگ تجلیل از ۱۴۰۰ نفر از حافظان، مدرسین، مربیان قرآنی استان گیلان امروز (پنج‌شنبه، ۱۲ آبان) با حضور اساتید، پیشکسوتان، نفرات برتر بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج مرحله استانی و کشوری و فعالان قرآنی با سخنرانی آیت‌الله « فرحانی» عضو مجلس خبرگان رهبری و با حضور آیت‌الله « فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان، «عباسی» استاندار گیلان و سردار «عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس در مصلی رشت برگزار شد.
 
علاوه بر انجام سخنرانی و گزارش عملکرد آموزش حافظان قرآن کریم در ذیل مجموعه حلقه‌های صالحین و پایگاه‌های بسیج، استاد سید جواد حسینی قاری برجسته و بین‌المللی کشورمان با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید دقایقی از جلسه را به عطر قرآن کریم مزین کرد. 
 
 
در این همایش فعالان قرآنی هشت شهرستان همجوار شهر رشت حضور داشتند و ۱۰ شهرستان دیگر هم این برنامه را از طریق ویدیو کنفرانس و یا از طریق پخش سیما دنبال کردند. 
 
اهدای جوایز به نفرات اول تا سوم پنج بخش حفظ قرآن کریم و ترتیل خوانی، قدردانی از تلاش مربیان و اساتید قرآنی، برگزاری مسابقه قرآنی، ترتیل خوانی توسط قاری گیلانی، اقامه نماز جماعت و انجام پذیرایی از دیگر قسمت‌های متنوع این همایش قرآنی بود. 
 
 
کد خبر 1228864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha