دسیسه های آمریکا خللی در اراده ملت ایران ایجاد نمی کند

طالبی با تاکید بر اینکه دسیسه های آمریکا نمی تواند در اراده ملت، خللی ایجاد کند، گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبا به استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیسم اثبات کردند که همواره مدافع آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی امروز جمعه (۱۳ آبان) حاشیه برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان به خبرنگاران اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان نشان داد که دسیسه هایی که آمریکا با امپراتوری رسانه ای خود راه انداخته، نمی تواند در اراده مردم ایران اسلامی ، خللی ایجاد کند. 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تفاوت راهپیمایی امسال با سال های قبل، تصریح کرد: امسال، استکبار جهانی با تمام توان و قدرت به میدان آمد تا به زعم باطل خود به نظام جمهوری اسلامی، ضربه ای مهلک وارد کند. 

 

وی ادامه داد: مردم انقلابی و ولایتمدار در ۱۳ آبان ۱۴۰۱ با انسجام کامل، حضور به موقع و با زمان شناسی دقیق به صورت گسترده در این راهپیمایی شرکت کردند. 

 

طالبی متذکر شد: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی به استکبار جهانی به ویژه آمریکا و صهیونیسم اثبات کردند که همواره مدافع آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هستند. 

 

 

کد خبر 1229095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha