همچنان که دشمنی دشمن ادامه داشته باشد ملت ایران مقابل آنان می‌ایستد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهار دهه همچنان علیه ما برنامه‌ریزی می‌کنند، تاکید کرد: همچنان که دشمنی دشمن ادامه داشته باشد ملت ایران هم مقابل آنان می‌ایستد و مقاومت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمد اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در مرکز خراسان شمالی با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور سه رویداد مهم است، گفت: نخستین رویداد مسئله تبعید امام راحل به ترکیه بود که در سال ۴۳ و به خاطر اعتراض امام به لایحه کاپیتولاسیون اتفاق افتاد و رژیم طاغوت از ترس اعتراض مردم و همراهی مردم با امام، ایشان را تبعید کردند.

 

 

وی دومین رویداد را به خاک و خون کشیدن جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران در سال ۵۷ اعلام کرد و افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ هم سومین اتفاقی بود که روز ۱۳ آبان به ثبت رسید.

 

 

کوثری بیان کرد: مجموعه این اتفاقات مهم باعث شد تا نمایندگان مجلس روز ۱۳ آبان را به نام روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کنند تا حوادث این روزها برای همیشه تاریخ ماندگار بماند.

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی دست آمریکا از منابع نفتی ایران که شامل روزانه ۶ میلیون بشکه نفت میشد، قطع شد، اظهارکرد: همه اینها کافی بود تا شرق و غرب دست به دست هم دهد و برای جبران خسارت‌هایی که از ملت ایران دیده، جنگ تحمیلی را به راه بیاندازد.

 

 

وی با بیان اینکه در ۲۶ تیرماه سال ۵۸ دو ابرقدرت شرق و غرب با هم متحد شدند و حسن البکر رییس جمهور عراق را کنار گذاشته و صدام حسین را که عروسک خیمه شب بازی آنان بود بر مسند حکومت نشاندند، تصریح کرد: به این طریق جنگ هشت ساله عراق را بر ایران تحمیل کردند که تا شاید بتوانند بر ایران غالب شوند.

 

 

کوثری،  رهبری و مردم ولایتمدار را دو عامل موفقیت ایران در جنگ تحمیلی نام برد و گفت: اگر امروز مردم ایران اسلامی با همه سختی‌ها و مشکلات زندگی در بیش از ۹۰۰ نقطه در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور یافته‌اند به این خاطر است که پایبند نظام، انقلاب و رهبری هستند.

 

 

وی احساس تکلیف ملت ایران در بزنگاه‌های حساس را قابل ستایش خواند و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهار دهه همچنان علیه ما برنامه‌ریزی می‌کنند، لذا همچنان که دشمنی دشمن ادامه داشته باشد ملت ایران هم مقابل آنان می‌ایستد و مقاومت می‌کند.

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با استناد به سخنان امام راحل که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: در توطئه اخیر هم با آگاهی ملت بصیر و آگاه، به دشمن ثابت شد که نمی تواند با ایجاد رخنه و آشوب بین مردم و قشرهای جامعه اختلاف ایجاد کند و به اهداف خود برسد.

 

 

کوثری خطاب به نوجوانان و جوانان با تاکید بر اینکه مبادا فریب دروغ‌های رسانه‌ای غرب را بخورید چرا که آنان دلشان برای شما نمی‌سوزد؛ ادامه داد: اگر آنها نگران ما و مردم ایران بودند در شرایط سخت که نیاز به دارو داشتیم ما را تحریم نمی‌کردند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه این اغتشاشات راه به جایی ندارد؛ بیان کرد: دشمنان با دروغ‌های رسانه‌ای می‌خواهند در دل ملت رعب و وحشت ایجاد کنند در حالی که باید بدانند ما در شرایطی که دستمان خالی بود در مقابل آنها پیروز شدیم چه رسد به حال که تمام قد در مقابل زیاده‌خواهی آنان ایستاده‌ایم.

 

 

 

کد خبر 1229108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha